Terbaru Piece Of Me | Britney Spears

Uh-Huh, Oh Yeah
Uh-Huh, Oh Yeah

I
I'm Miss American Dream since I was seventeen
Aku ialah Miss American Dream semenjak usiaku tujuh belas
Don't matter if I step on the scene, or sneak away to the Philippines
Tak problem apakah saya muncul atau belakang layar ke Filipina
They still gonna put pictures of my derriere in the magazine
Mereka tetap akan menampilkan foto bokongku di majalah
You want a piece of me? You want a piece of me?
Kau inginkan diriku? Kau inginkan diriku?

I'm Miss Bad Media Karma Another Day Another Drama
Aku ialah Miss Karma Media Buruk Lain Hari Lain Drama
Guess I can't see the harm in working and being a mama
Mungkin saya tak sanggup melihat bahayanya menjadi seorang mama
And with a kid on my arm I'm still an exceptional earner
Dan meski dengan seorang anak di dekapanku, saya masih penghasil uang yang luar biasa
You want a piece of me?
Kau inginkan diriku?

CHORUS
I'm Mrs. Lifestyles Of The Rich And Famous
Aku ialah Nyonya Gaya Hidup Orang Kaya dan Terkenal
(You want a piece of me)
(Kau inginkan diriku)
I'm Mrs. Oh My God That Britney's Shameless
Aku ialah Nyonya Oh Tuhan itu Britney yang Tak Tahu Malu
(you want a piece of me)
(kau inginkan diriku)
I'm Mrs. Extra-Extra This Just In
Aku ialah Nyonya Ekstra-Ekstra Ini Baru Masuk
(you want a piece of me)
(Kau inginkan diriku)
I'm Mrs. She's Too Big Now She's Too Thin
Aku ialah Nyonya Dulu Dia Terlalu Gemuk Sekarang Dia Terlalu Kurus
(you want a piece of me)
(Kau inginkan diriku)
Uh-Huh, Oh Yeah
Uh-Huh, Oh Yeah

I'm Mrs. You Want A Piece Of Me? Trying and pissing me off
Aku ialah Nyonya Kau Inginkan Diriku? Berusaha dan membuatku marah
Well get in line with the paparazzi who's flipping me off
Ikutilah paparazzi yang mengacungkan jari tengah padaku
Hopin' I'll resort to some havoc end up settling in court
Berharap saya kan melaksanakan kesalah dan berakhir di pengadilan
Now are you sure you want a piece of me? You want a piece of me?
Kini apakah kamu yakin inginkan diriku? Kau inginkan diriku?

I'm Mrs. Most Likely To Get On The TV For Slipping On The Streets
Aku ialah Nyonya Paling Mungkin Masuk TV Karena Berganti Pakaian di Jalan
When getting the groceries no for real are you kidding me?
Saat mampir membeli makanan dan minuman, kamu niscaya bercanda?
No wonder there's panic in the industry I mean please
Tak heran ada kepanikan di industri ini, maksudku ayolah
Do you want a piece of me?
Apakah kamu inginkan aku?

CHORUS

Uh-Huh, Oh Yeah
Uh-Huh, Oh Yeah

Back to I

Oh Yeah
You want a piece of me?
Kau inginkan diriku?


CHORUS (2x)

Oh Yeah
You want a piece of me-me?
Kau inginkan diriku?
Oh-Yeah, Oh Yeah
Buat lebih berguna, kongsi:
close